*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زمان دقیق تحویل سال نو 1392
ساعت 14:31:56 روز چهارشنبه 30 اسفند 1391 هجری شمسی

تبریک سال نو 1392

اکنون در آستانه طلوع اولین روز بهار، در جشن رویش و سرسبزی و در تجسم عظیم ترین دگرگونی طبیعت، بار دیگر تمام امیدهایمان را گره خواهیم زد به دعای تحویــل سال و با ایمان به اینکه وجود ما لبریز شود از وجود خداوند، اندیشه هایمان نیز از این تاثیرپذیری متحــول خواهد شد.

یا مقلب القلوب والابصار
ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار
ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال
ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال
حال ما را به بهترین حال دگرگون کن

 بهار با آمدنش طعم زندگی را به ما می چشاند و نوروز که می‌شود همه چیز تازه می‌شود. طبیعت در قاب چشم ما لباس نو می‌پوشد و شکل تازه‌ای می‌گیرد. با آمدن بهار همه خوشحالند و حس و حال ما هم انگار با آمدن عید تازه می‌شود. پول نو، بوی سبزه، ماهی قرمز، تنگ بلور، هفت‌سین، حاجی فیروز و… همه چیز برای یک اتفاق تازه و خجسته مهیاست. بهار، مراسم جشن طبیعت است که سرمست از پایان روزهای مرگ مصلحتی، زندگی دوباره را جشن می گیرد. بهار که بیاید برف ها آب می شود، خاک یخ زده جان می گیرد و نفس می کشد، دانه های نهفته در خاک، سنگ ها را هل می دهد و آنها را از روی سر و بدنش کنار می زند، گیاهان خشک شده پوست می اندازند و سمفونی زندگی، دوباره نواخته می شود، اما هیچ کدام از این حال ها به ما آدم ها دست نمی دهد ولی شاید آن جنب و جوش روزهای آخر اسفند و اوایل فروردین و آن ولع خرید کردن را بشود به حساب حالی به حالی شدن آدم ها در آستانه بهار گذاشت.

تبریک سال نو 1392

ما نه مثل برف آب می شویم و از شیب تند کوه پایین می ریزیم و نه مثل خاک، پوسته یخ زده تنیده به دورمان را می شکافیم و نفسی تازه می کنیم بلکه به جایش چیزهای تازه می خریم و خانه ها و ظاهرمان را نو می کنیم. شاید این هم نوعی همنوا شدن با سمفونی طبیعت باشد، یک نوع همدلی با بهار ولی به سبک آدمیزادی اش! همین هاست که بهار را بی نظیر می کند، همین است که با اینکه بهار میلیاردها سال عمر دارد باز هم هرسال برای آمدنش ذوق می کنیم و مثل نوزادی تازه رسیده به رویش لبخند می زنیم. بهار شاهکار خداست، شیرین کاری طبیعت، دستی که از آسمان به سوی ما دراز می شود و حیف است که این دست از صمیم قلب در پنجه های ما فشرده نشود.

تبریک سال نو 1392

آرزو میکنم که آغاز سال 92 برای شما سالی سرشار از موفقیت، کامیابی و بهروزی باشد. سالی سراسر عشق و دوستی، سالی پر از لحظه های خوش، اتفاقات خوشایند و آینده ساز و انشاالله که روزهای تعطیلی را که در پیش خواهید داشت برای شما ایام خوش و لذت بخشی باشد و بتوانید کمال استفاده را از آن ببرید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب